Dostępność i wygoda realizacji wielu potrzeb pod jednym dachem to esencja centrum handlowo-usługowego. Czasem jednak w czasie wizyty w galerii niespodziewane zdarzenie może zaburzyć nasz komfort. Dziecko zasnęło na rękach? A może bateria w telefonie zaraz się rozładuje? Centra Pogoria i Platan przedstawiają sAPPort – aplikację, która ułatwi rozwiązanie tych i wielu innych problemów, by zakupy były jeszcze wygodniejsze – i przyjemne jak nigdy dotąd.
sAPPort to nowa darmowa aplikacja dla klientów centrów handlowych Platan w Zabrzu oraz Pogoria w Dąbrowie Górniczej, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemu, który może pojawić się podczas wizyty w galerii. Nazwa aplikacji to połączenie słów support (ang. wsparcie) oraz app – aplikacja. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, seniorzy, ułatwienia zakupowe, technika i komfort. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w wyznaczonym punkcie – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!
Zakupy z dziećmi nie muszą być ciężkie
Niemal każdy rodzic małego dziecka wie, jak angażująca jest wizyta w galerii z pociechą. Zamiast koncentrować się na liście zakupów, opiekun musi mieć oczy dookoła głowy i pilnować malucha, a także na bieżąco reagować na jego potrzeby – na przykład niespodziewaną drzemkę. W takiej sytuacji ze wsparciem przyjdzie sAPPport: pomoc dla rodziców maluszków obejmuje m.in. jednorazowe śliniaczki, ale też wynajem nosidła czy wózka spacerowego!
Niesforne starszaki mogą zostać zabezpieczone opaską tożsamości z numerem telefonu opiekuna – w przypadku, kiedy maluch oddali się od rodzica, pozwoli ona na szybkie nawiązanie kontaktu.
Ułatwienia zakupowe – nie tylko dla seniorów
Galerie Pogoria i Platan dbają o to, by żaden klient nie czuł się wykluczony. Dla osób starszych i niepełnosprawnych zakupy mogą stanowić wyzwanie fizyczne, dlatego program sAPPort umożliwia m.in. wypożyczenie wózka zakupowego dostosowanego do potrzeb seniorów, a także zamówienie taksówki bezpośrednio z poziomu aplikacji – by wygodnie dostać się z zakupami do domu.
Osoby wysoce wrażliwe i dzieci często bywają przytłoczone gwarem panującym w centrach handlowych. Z myślą o nich w sAPPorcie pojawiła się pozycja słuchawki wyciszające. Ograniczą ilość bodźców i sprawią, że wizyta w galerii będzie znacznie przyjemniejsza.
Problemy techniczne? Jest na to rada!
Problemy z pojazdami dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach, a podczas długiej wizyty w centrum nawet najbardziej wytrzymały smartfon traci energię – teraz to nie problem! Zakładka technika w aplikacji sAPPort to właściwe miejsce, by uniknąć m.in. takich kłopotów. Doładowanie akumulatora samochodu, wypożyczenie pompki rowerowej czy ładowarki do telefonu – to kwestia kilku kliknięć!
Błoto i słota potrafią zrujnować starannie dopracowany wygląd, ale sAPPort umożliwia rozwiązanie także tego problemu. W aplikacji dostępne są czyściki do butów oraz parasole – by zawsze wyglądać nienagannie.
– sAPPort to aplikacja poprawiająca komfort zakupów i doświadczeń po-zakupowych. Jest odpowiedzią na realne potrzeby klientów, które dotychczas stanowiły problem, a ich rozwiązanie angażowało czas i energię. Teraz to kwestia kilku kliknięć – mówi Ewelina Nowak-Olszowiec, regional marketing manager NEPI Rockcastle. – Dokładamy wszelkich starań, by nikt w naszych centrach nie czuł się wykluczony, a wizyta była dla klientów przyjemnością. Katalog usług sAPPort będzie stopniowo rozwijany, by jak najpełniej odpowiadać na potrzeby użytkowników aplikacji – dodaje.
Jak uzyskać wsparcie?
Aplikacja sAPPort dostępna jest bezpłatnie w Google Play oraz App Store. Rejestracja możliwa jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zamówione w aplikacji udogodnienie należy odebrać osobiście w Punkcie Odbioru Usługi w godzinach otwarcia centrum. W CH Pogoria Punkt odbioru znajduje się na parterze, pomiędzy salonami H&M oraz Orsay, zaś w CH Platan – na parterze, w pobliżu salonów Apart, Big Star i Orsay.
Usługi dostępne w aplikacji sAPPort dzielą się na zwracalne (wynajem) i niezwracalne (produkty jednorazowe, serwisy). Klient może jednocześnie wynajmować jedną rzecz (np. wózek dla seniora albo nosidło dziecięce), a zamówienie kolejnej usługi niezwracalnej jest możliwe po realizacji poprzedniego zamówienia. Liczba dostępnych usług jest ograniczona – dlatego w przypadku usług zwracalnych może zaistnieć konieczność poczekania na przedmiot. Należy pamiętać również, że wszystkie przedmioty są każdorazowo odkażane po ich zwróceniu, a to również może wpłynąć na wydłużenie czasu obsługi.