Poznaj wartości marki Greenpoint

Bądźmy dla siebie dobre

Bliskość, wspólnota i pozytywne relacje. To wartości, które odnajdziemy w najnowszej kampanii Greenpoint. Bądźmy dla siebie dobre to wiadomość dla całej kobiecej społeczności: matek, sióstr, córek i przyjaciółek. Marka przypomina o wielkiej mocy przyjaźni i o roli, jaką pełnią kobiety w naszym życiu. To też apel, aby kobiety na co dzień wzajemnie się wspierały się i dodawały sobie sił.

Bądźmy dla siebie dobre to słowa, które w ostatnim czasie zyskały na znaczeniu. Na nowo nauczyliśmy się czym jest siła i jedność oraz solidarność. Przewartościowaliśmy swoje życie i skupiliśmy się na tym co naprawdę ważne.

W sezonie Wiosna/Lato 21 marka Greenpoint ponownie skupia się na kobiecej społeczności. Przedstawia nam historię bliskości i silnej więzi przyjaciółek, sióstr, mam, które wspierają się wzajemnie, pomagają i szanują nawzajem. Tym samym marka zwraca uwagę, że każda z nas może dać innym wyjątkowy prezent – siebie, swój czas, zainteresowanie i troskę. W czasach, gdy teraźniejszość nabrała nieco innego znaczenia, a przyszłość stała się bardziej nieprzewidywalna, warto zacząć dbać o relacje tu i teraz. Koncentrujemy więc uwagę w nadziei i wyczekiwaniu na moment, kiedy również będziemy mogli zobaczyć się z tymi, za którymi tęsknimy. To jedne z najpiękniejszych wartości, które powinniśmy pielęgnować.

Kampania Greenpoint na sezon Wiosna/Lato 21 to również opowieść o tym, że pozytywne słowa niosą ogromną moc. Słowa bądźmy dla siebie dobre mają dodawać otuchy i zachęcać do spojrzenia w przyszłość w optymistycznym tonie. Mówienie sobie nawzajem komplementów to dodają każdej z nas nowej energii. W końcu tak niewiele trzeba, aby czyjś dzień stał się lepszy. Szczególnie teraz, gdy wszyscy tego potrzebujemy. Komplement, miły gest to zawsze dobra myśl, którą możemy podarować bliskiej osobie. Doceniajmy się wzajemnie i pomagajmy sobie w budowaniu nowej rzeczywistości.

Wiosna to czas przebudzenia, nowych możliwości, energii i siły, która nabiera zupełnie nowego znaczenia, kiedy my, kobiety, wspieramy siebie nawzajem. To nowy początek dla nas wszystkich. Działania marki podkreślają wagę nowych możliwości odkrywanych w tym niepewnym czasie. Po trudnych czasach, wraz z przyjściem wiosny, rozpoczyna się nowy rozdział. Nie tylko kolory budzą się do życia, ale my razem z nimi.

Marka stawia więc na moc kolorów i wzorów, które z radością pozwolą nam wejść w nowy sezon. Intensywne odcienie maliny i błękitu zestawione są̨ z wyrazistą czernią i delikatnym beżem. Paleta kolorystyczna nawiązuje do pustynnych krajobrazów oraz błękitnego odcienia wody i nieba. W ofercie marki znajdziemy ubrania wykonane z bawełny, wiskozy, tencelu oraz lnu, które będą przyjazne skórze. Otulają ciało, zapewniając swobodę i dobre samopoczucie. Dodatkowo jedność z naturą została podkreślona przez odpowiedni dobór kolorystyki. Naturalna paleta barw została uzupełniona o delikatny ton koralowy oraz zieleń.

Gładkie tkaniny wraz z modnymi, florystycznymi wzorami, przełamane wyrazistymi i mocnymi kolorami, otwierając wachlarz stylizacyjnych możliwości. Nowy rytm życia, stawianie sobie nowych wyzwań i celów skłaniają do zwrócenia się ku klasycznym, wygodnym zestawom. Dlatego marka idealnie wpasowuje się swoją kolekcją w obecne czasy. Znajdziemy w niej lekkie, kobiece i klasyczne zestawy idealne na stylowe i komfortowe rozpoczęcie Nowego Sezonu. Wyjątkowość kolekcji przejawia się w jej klasycznych i kobiecych projektach, które stanowią uniwersalną bazę garderoby. To ubrania, które nie podążają za trendami, lecz dostosowywane są do Klientek i ich potrzeb.

Greenpoint nieprzerwanie od wielu lat proponuje dobrze skrojone, funkcjonalne ubrania, które nigdy nie wychodzą z mody. Główną ideą projektantek marki jest świadome budowanie stylu, dlatego w kolekcji znajdą się fasony funkcjonalne i ponadczasowe, które będą służyć przez wiele lat. Wybierając na co dzień odzież kapsułową, korzyści odczuje również środowisko naturalne. Marka zachęca do życia w zgodzie z sobą oraz samoakceptacji. W myśl tej idei udowadnia wszystkim kobietom, że mogą poczuć się pięknie i pokochać swoje ciało takim, jakie jest. Dlatego swoją rozmiarówkę dopasowuje do różnych kształtów, zachęcając kobiety by poczuły się dobrze same ze sobą i zaakceptowały siebie.